SAĞLIKLI BİR YAŞAM İÇİN SPOR ŞART!

Mayıs 22, 2017


Merhabalar,

Fazla kilolarımdan kurtularak sağlıklı yaşama adım atmanın tabi ki ilk adımı diyetisyene başlamak. Ben de sonunda tüm cesaretimi toplayarak bu ilk adımı atmayı başardım. Sadece diyetisyene başlamak sağlıklı bir yaşam için yeterli değil tabi. Bunun için spor yapmak da gerekli. Bu nedenle evime yakın bir spor salonu arayışım başladı. Etraftaki bir çok salonu gezdim. Birçok görüşme yaptım. Fakat içime sinen bir salon bulamadım. Ya modernlikten uzak ya da yetersizsalonlar oldukça fazla. En sonunda Kartal, Atalar'da DAP Yapının altında bir spor salonu keşfettim. Tesisin ismi Fitness City. Daha önce adını duymuş olmama rağmen ziyaret edip görüşme fırsatı bualamamıştım.



2 hafta önce salonun kapısından içeri girer girmez profesyonelliği ve modernliği hissettim. İlk intiba harikaydı. Resepsiyonda güleryüzlü çalışanları ve beni karşılayan çok cici bici genç bir hanım olan Aysun hnm beni modern ve zevkle döşenmiş restaurantlarında ağırladı. İlgi ve alakasını da eksik etmeden benimle ilgilendi ve herşeyi harfiyen anlattı. Oldukça uygun indirimler ve hediyelerle tesise üye oldum. Hem de 13 ay :)

Tesisten biraz bahsetmek gerekirse; Teknolojik yenilikleri bünyesinde barındıran ve elit bir tesis. Tesis diyorum çünkü otelleri aratmayan olanaklara sahip. Fitness salonu yanı sıra Spa, Masaj, Sauna, Buhar Banyosu, Havuz gibi birçok aktiviteleri de yapabileceğiniz bir tesis. Ayrıca Zumba, Tae Bo, Pilates gibi bir çok grup derslerine de katılabiliyorsunuz.  Biri kapalı diğeri açık iki havuzu var. Koşu bantları, bisikletleri ve diğer aletleri yeterli sayıda ve insanı sıkan bir kalabalığı yok. Ayrıca soyunma odaları temiz, rahat, kullanışlı, dolapları elektronik ve şifreli. Soyunma odalarında Sauna ve buhar banyoları mevcut. Yeterli sayıda duş var. Ayrıca soyunma odalarında kapalı yüzme havuzuna direk ulaşabiliyorsunuz. Tesisin temizliği tıpkı bir otel titizliğinde.


Grup derslerini kendilerine ait web sitelerinden aylık olarak bildiriyorlar. İsterseniz antrönerlerden özel dersler alabiliyorsunuz. Ayrıca çocuklu üyeler de düşünülmüş isterseniz. Çocuk bölümünde çocuklarınız eğitimli bir gözetmen gözetiminde çeşitli faaliyetler yapabiliyor.

Bana kalırsa bu tesis aldığı "En İyi Sosyel Tesis" ödülünü gerçekten de fazlasıyla hakediyor.

Ayrıca unutmadan da belirteyim ki, Aysun Hnm siz değerli takipçilerimi Fitness City Dragos tesisinde çok özel hediyeler, avantajlı paketler ve kampanyalarla bekliyor olacak. Lütfen birsenle.com aracılığıyla geldiğini belirtmeyi unutmayın :)



BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ...

25 yorum

  1. Spor yapan herkese imreniyorum. Bunun için kızımın büyümesini beklemek zorundayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kızımı biraz büyüttüm eşim işten gelince ilgileniyor ben de böylece kendime biraz vakit ayırmış oluyorum :)

      Sil
  2. spor motivasyonum çok düşük bu ara bir ara ne güzel yürüyordum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de kendi kendime yapma potansiyelim olmadığı için bir tesise yazılmaya karar verdim oradakiler de motive ediyor böylece hevesim yenileniyor. :)

      Sil
  3. Spor ve sağlıklı beslenme oh miss :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Evet gerekli spor olmadan olmuyor evde otur otur şiştim iyice :)

      Sil
  5. Tebrik ediyorum. Ben de yürümeyle başlayayım diyorum... İlk adımı atmışsınız, yola devam;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım mutlu sona ulaşırım pes etmeden :)

      Sil
  6. Hayırlısı olsun, darısı başıma diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de amin inşallah başlarsınız diyorum ve çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  7. Çok güzel bir etkinlik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Deryacım. Bunda biraz senin de etkin var doğrusu :)

      Sil
  8. Ben de ilk adım olan kan tahlillerimi yaptırdım. Bursa'da önerilen bir diyetisyene gideceğim ancak spor salonuna vakit ayıramam diye düşünüyorum. Hakkımızda hayırlısı...

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler güzel bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
  10. Spor ve sağlıklı beslenme bir kere alıştın mı en güzel bağımlılıktır diyorum. Hem sağlık hem daha fazla lezzet almak için herşeyden, çok profesyonelce olmasa da hayatımıza katmalıyız aslında. Oh be dünya varmış dedirten alışkanlıklardan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum. Zaten şu anda profesyonel olarak yapmıyorum sadece verilen hafif bir program var onu yapıyorum. Geçen hafta kızım rahatsızlığı yüzünden gidemdim spora. Daha 2 haftadır spora başlamış olmama rağmen eksikliğini hissedip rahatsız oldum. İnşallah hep alışkanlığım olur.

      Samimi yorumun için çok teşekkürler :)

      Sil

Her türlü görüşünüzü beklerim...

Bumerang - Yazarkafe
© Sağ Tıklama Engeli