ALIŞVERİŞ :: HERKESİ SARAN YENİ YIL TELAŞI VE HEDİYE REHBERİ

Aralık 26, 2018


Herkesi saran yeni yıl telaşı artık bu haftadan sonra yeni yıl yaklaşırken yoğunlaşır. Ben de web sitelerinde harika hediye rehberleri gördüm. Ve ben de bir zamanlar kursunu aldığım grafik programımı aldım karşıma başladım yeni yıl hediye rehberimi oluşturmaya. Bu rehberde herkese göre birşeyler var. Belki bu telaş içinde hediye seçiminde size biraz rehber olur :)

Kız Arkadaşınız İçin Harika Yeni Yıl Hediye Fikirler

HM ve Mavi'nin ürünlerine bayılıyorum. En çok beğendiğim ürünleri, şu sıralar moda olan ürünleri biraya toplayıp güzel bir rehber çıktı ortaya. Özellikle hoparlör en beğendiklerim arasında. Kendinize, kardeşinize, yakın arkadaşınıza hatta sevgilinize bile alabileceğiniz güzel hediyeler.



Bordo Kadife Mini Sırt Çantası Mavi 89 lira
Estee Lauder Sumptuous Extreme Mascara Set Estee Lauder 125 lira
3 Lancome Energie De Vie Bakim Seti Sevil Parfümeri 220 lira
4 Küpe HM 50
5 Lancome La Vie Est Belle Sevil Parfümeri 380 lira
6 Chavin Aşk İle Birbirine Sarılan Çift Sonsuzluk Gümüş Kolye Hepsiburada 60 lira
7 Magic Bluetooth Hoparlor Işıklı Hepsiburada 22 lira
8 Sabahattin Ali-Tüm Şiirleri İdefix 8 lira
9 Philips SHL3060PP Kulaklık Hepsiburada
10 Kostebek Hologram Çanta Hepsiburada 82 lira

Erkek Arkadaşınıza ve Dekorasyon için Yeni Yıl Hediye Fikirleri

Bana göre erkeklere hediye almak çok zor. Kızlara bir çiçek bile alsan sevinebilirler. Ama erkeklere alınabilecek şeyler oldukça kısıtlı! Ben de farklı ve tarz ürünleri bir araya toplamaya çalıştım. Bu listede favorim Kaft marka çanta ve akıllı saat oldu. Kendime bile alabilirim.

Ayrıca evinizin dekorasyonuna ufak dokunuşlar yapabileceğiniz ürünleri de ekledim rehberime. Bunları aslında yeni ev almış arkadaşlarınıza ya da yeni evli arkadaşlarınıza giderken hediye olarak götürmek çok kibarca olurdu. Tchibo'nun modern dekorasyon ürünlerine bayıldım doğrusu instagramda sıklıkla gördüğümüz ürünlerden.


1 Case 4U Kameralı Akıllı Saat Hepsiburada 50 lira
2 KAFT METHONE-ASPHALT KAFT 134 lira
3 Giorgio Armani Acqua Di Gio Homme Erkek Parfüm Seti Sevil Parfümeri 385 lira
4 Philips SHL3060BL Kulaklık Hepsiburada
5 Led Dekoratif Yıldız Lamba Tchibo 70 lira
6 Kalp Şekilli Led Resim Çerceve Tchibo 99 lira
7 Dekoratif Agac Tchibo 20 lira

Çocuklara Harika Yeni Yıl Hediye Fikirleri

En kolayı da çocuklara hediye bulmak o kadar çok çeşit var ki. Benim de 5 yaşında bir kızım var. Bu listedeki birçok oyuncak bizde var. Ama dayanamıyor hepsi onun olsun istiyor.


Transformers 5 Allspark Tech Başlangıç Paketi Toyzzshop 149,99 lira
Yüksek Hızlı Tren Seti Büyük Toyzzshop 99,99 lira
Mickey Roadster Racers Garaj Seti Armağan Oyuncak 299,99 lira
Barbie Pembe Gardrop Toyzzshop 109,99
Barbie Chelsea´nin İki Katlı Evi Armağan Oyuncak 79,99 lira
Dede 2 Katlı Ev Blokları Toyzzshop 53,99
Sylvanian Families 2 Katlı Başlangıç Evi Toyzzshop 164,99




BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ...

13 yorum

  1. Birsen Hanım, çok güzel fikirler. Emekleriniz için teşekkür ederiz.,��

    YanıtlaSil
  2. Harika fikir ve ipuclar için tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. En ustten 3-10-7-8 bayıldım ozellıkle parlak çanta benı benden aldı :*

    YanıtlaSil

Her türlü görüşünüzü beklerim...

Bumerang - Yazarkafe
© Sağ Tıklama Engeli