EDİT=>> ÇEKİLİŞ VAR!... SONUÇLANDI :)

Nisan 05, 2017


Merhabalar,

2010'dan beri yayında olan Makyaj Box blogumun ilk çekilişi ile karşınızdayım...




Şu an itibarı ile blogum 7 yaşında... 
İnstagram'da ilk yılım ve 1K oldum...
Bahar geldi... 
Yaz yaklaşıyor...
23 Nisan kapıda derken kendime bir sürü sebep yarattım. 

İşte tüm bunların şerefine bu çekilişi yapmak istedim. Katılırsanız ve paylaşarak duyurursanız çok mutlu olurum. 



Öncelikle çekilişimin bitiş tarihi 23.04.2017 // Çekilişim sonuçlandı ve kazanan "Berikanın Günlüğü" oldu...
Bu ilk çekilişimin içeriği şöyle;

  • @berrytasarim'dan (Bana aittir:) Etamin Vintage Temalı Portföy Çanta,
  • @berrytasarim'dan süslenmiş dekoratif kadife kaplı sabun,
  • Ruj - XP Matte No: 01
  • Oje - Note 55 Spring
  • Far Paleti - XP Matte No:2
  • Oval-Kaşık Fırça 
  • Siyah Maske - New Well
  • Burun Bandı - Essence
  • Nemlendirici El Kremi - Madame Coco
Çekiliş Şartları Şöyle:


Önemli Şartlar;
+ Hak kazanabileceğiniz şartlar;
  • GFC'den takip etmek,
  • Yorum kısmında "Katıldım" yazarak mail adresinizi belirtin.

  • İnstagram hesabımı @makyaj.box takip edenlere +2 hak (Yorum kısmında instagram hesap ismini belirtmeyi UNUTMAYIN!)
  • @berrytasarim instagram hesabını takip edenler +2 hak (Yorum kısmında instagram hesap ismini belirtmeyi UNUTMAYIN!)

Çantanın bir fotoğrafını daha koymak istedim. Kitabınız, tabletiniz, telefonunuz ve daha birçok gereç sığabilecek büyüklükte ve kalıp gibi durur. :)


Herkese ilgisinden dolayı teşekkür ederim...

Bol Şanslar...

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ...

40 yorum

  1. katıldım... soslubadem olarak takipteyim . sevgiler... soslubadem@gmail.com ( ıg kullanmadığım için diğer ek hakları yapamadım )

    YanıtlaSil
  2. Instagramdan da katıldım destek bizden gerisi nasip ☺ Sevgiler❤

    YanıtlaSil
  3. katıldım :) gfc :kozmetikpsikolojisi
    e-mail: kozmetikpsikolojisiblog@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. sizi zaten takipteydim katıldım :)

    YanıtlaSil
  5. sizi zaten takipteyim katılıyorum mail adresim guzelvekulturlu@gmail.com hayırlısı olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. Berikanın yayınını gördüm de geldim. Geldim ve geri çıkıyorum :D :D :D

    YanıtlaSil
  7. katıldım

    hayalmeyalbuschra@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Herkese teşekkürler 😘😘

    YanıtlaSil
  9. ben de katılıyoruum :)

    gfc: kirpik kiz

    instagram adım kirpikkiz :))

    sevgileer :))

    YanıtlaSil
  10. Katıldım

    Gfc Elif Karakoç takipteyim

    elif_0405_1993@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Birsen hanım ben sizi zaten takip ediyorum. İnstagramdan her iki hesabınızıda kurabiyecimisss adıyla takip ediyorum ve G+ da paylaştım 😀.
    Katıldım
    kurabiyecimiss@gmail.com mail

    YanıtlaSil
  12. Merabalar :) bende eksik olmayım katılayım dedim.Gfc ve buradan takibe aldım.banada beklerim 💕😊 sevgilerimle...

    Ozlemhamdiakgun@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Katıldım ^.^

    hatcepsut@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar canım ben de katıldım . Hiç ve blogdan takipteyim.
    Instagram 'dan da takip ediyorum..🤗
    Hzlmrym31@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Merhaba bende geldim :))
    Katıldım <3
    instagramdan takipteyim acelyadamdelen
    Blogu ve GFC. takipteyim.
    Size hayırlı olsun banada bol şans olsun :))
    acelyadamdelen@hotmail.com
    sevgiler <3

    YanıtlaSil
  16. Merhaba, bloğunuzun yaşı kutlu olsun.. güzel yayınlar dilerim. :) sevgiler,

    YanıtlaSil
  17. Harika bir çekiliş olmuş, hemen katılayım, özellikle çantaya bayıldım <3

    Blogunuzu GFC'den takip ediyorum: hasibecengizblog
    Instagram'dan iki hesabı da takip ediyorum: @hasibecengizblog
    hasibecengizkarakuzu@gmail.com
    hasibecengiz.blogspot.com.tr
    Sevgiler :)))

    YanıtlaSil
  18. katıldım :)

    makyaja__dair@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Nice yıllara! Ben de katıldım, takipteyim herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba blogunuzu takibe aldım :) çekilişe katılıyorum :) Bloguma herkesi beklerim.
      banukazim01@gmail.com
      Sevgilerimle 😍

      Sil
  21. Herkese sonsuz teşekkürler...

    YanıtlaSil
  22. Tesekkurler ^^ hediyeler cok guzelmis 💕 hemen katılıyorum. anilarimbombos@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. muhteşem hediyeler yaa ben de katılıp deniyorum şansımı ^_^ gfcden takipteyim. instagramım tucininbiri hadi bakalım bol şans bana nice yıllar da sana olsun ^_^ bengeldimki@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Katıldım.visnelimuffin11@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. selamlar,
    deep Tone sayesinde sayfanıza ulaştım ve çekilişi görünce hemen katılmak istedim..
    www.blogdakicin.blogspot.com

    instagram: hfdzmz
    takip ediyorum..

    YanıtlaSil
  26. Bende deep tone dan gördüm geldim şansıma da çekiliş varmış bana da beklerim sevgiler...
    esramasalcihan@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. 7 yıl. Harika. Tebrik ederim. Benim başka hesabım yok ama :))

    YanıtlaSil
  28. 7 yıl dillere kolay bende yeni keşfettim sizi. Katılıyorum :))

    YanıtlaSil
  29. 7 yıl ne güzel, daha nice seneleriniz olsun.
    Çanta çok şıkmış ama katılmatacağım, etamin yeteneği olmyan birine çıkar inşallah. Keyifle kalın :)

    YanıtlaSil
  30. Blogunuzu yeni yaşı kutlu olsun :)
    Katıldım evdeyazar@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  32. Katıldım :) Nice güzel yaşlar dilerim bloğunuza.

    annemutfakperisi@gmail.com

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  33. Katıldım💕 trukzobfile@gmail.com instagramdan da iki hesabı da takipteyim kullanıcı adım @trukzobfile gfc Elif Bozkurt nice yaşlara blogunuzda ve instagraminizda💜

    YanıtlaSil
  34. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  35. inci.uyar.1@gmail.com instagramdan (incinuruyar kullanıcı adım) ilgili hesapları takip ettim katıldım. 😊

    YanıtlaSil
  36. Herkese ilgisinden dolayı teşekkürler :) Çok tatlısınız hepiniz:)

    YanıtlaSil
  37. ürünler kullandığım şeyler değil çekilişe katılıp kimsenin hakkını yemeyim :) emme velain bende ilk çekilişimi yapıyorum herkesi beklerim güzel üürnlerim ar bakın derim :) sevgiler..
    http://sapsikanne.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Her türlü görüşünüzü beklerim...

Bumerang - Yazarkafe
© Sağ Tıklama Engeli