Yeni Nesil Makyaj Aksesuarları Oval - Kaşık Fırça

Nisan 10, 2017



Merhabalar,

Kozmetik sektörü uçsuz bucaksız bir sektör her ay farklı ürünler her sene farklı bir trend gelişiyor. ÇEKİLİŞİMDE de hediye ettiğim (lütfen katılın...) yeni nesil makyaj aksesuarlarından oval fırçadan bahsetmek istiyorum. 


2016 başlarından beri çok gözde olan oval fırçaya kimileri kaşık fırça da diyor. Fiziksel görünümünden bahsedersek, hangi marka fırça olursa olsun kılları yumuşak ve sıkı. Bu nedenle az miktarda fondöten ya da farklı bir ürünle pürüzsüz, doğal bir görünüm ve ciltle bütünleşme sağlanıyor. Fırça kıllarının sıkı olması ürünü içine almasını engelliyor. Fırçaların yumuşak olması ürünü fırça izi bırakmadan sürülmesini sağlıyor. Fakat mat fondötenlerde daha başarılı olduğu aşikar, çünkü sıvı fondötenlerde ufak da olsa izler beliriyor.



Ergonomik tutuşları sayesinde yeni başlayanlar için ideal olan bu fırçalar burun kenarı gibi kıvrımlarda kolaylık sağlıyor. Oval fırçalarının farklı görünümlerinin yanı sıra her makyaj aksesuarında olduğu gibi amaçlarına göre farklı boyutlarda fırça çeşidi bulunuyor. Ayrıca oval fırçaları fondöten, BB krem, kapatıcı, aydınlatıcı, kontürleme gibi birçok amaç için kullanabilirsiniz.



Oval fırçaların kullanımı klasik fırçalardan farklı olarak yüze paralel ve süngerlerden farklı olarak tampon hareketi değil de tek yönlü sürme tekniği kullanılıyor.

Fırça temizliğinde ise, 2-3 kullanımdan sonra ılık suyla yıkanması, havlu ile suyu alınıp gölgede kurutulması öneriliyor.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ...

17 yorum

  1. Cidden malzeme konusunda sonu olmayan bir sektör bençok cahilim bu konuda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahil olmamak imkansız... Instagram olmasa takip edemeyeceğiz. :)

      Sil
  2. merhaba evet bunlar bu ara pek bi moda bana pek kullanışlı gelmese de :D bu arada ben bloğunu takipdeymişim zaten sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Özelliklerine bakınca benim gibi makyaj konusunda becerikli olmayanlar için oval makyaj fırçası çok avantajlı görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hepimizin içinde var makyaj tutkusu. Araştırmak lazım biraz insan videolardan falan biraz kapıyor :)

      Sil
  4. Ben çok seviyorum bu fırçaları, hatta dha yeni bir set aldım; denemeler yapıyorum şimdi :) Güzel bir yazı olmuş, sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. Bende çok sevdim bu fırçaları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim büyüğünden de alıcam galiba :)

      Sil
  6. ben her şeyi elimle yapmayı seviyorum ilgimi çekiyor ama ben kesin bir kaç kullanımdan sonra bir kenara atarım bu fırçayı da :D bu arada bloğumun 2. yaş günü çekilişime beklerim ♡ sayfanda duyurma imkanın olursa da çok mutlu olurum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben de genelde elimle yapıyordum ama acelem yoksa fırça kullanıyorum artık :)

      Sil
  7. Merhaba, bloguma deeptone dan gelmiştiniz, ben de iade-i ziyarete geldim. Bir de ne göreyim.. Ben sizi zaten takip ediyormuşum :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Merhabalarrrr...deeptonu'un Bloglardan Seçmeler yazısından ziyaretinize geldim ve G+ ekledim sizi.Bir de sizi instagram'da takip ederken blogunuzu yeni keşfetmiş olmama(hem de 7 senelik bir blogu)kendi kendime şaşırdım :) :) :) Sevgiler....
    http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Deepton dan geldiiim! Gerçekten önerdiği kadar varmış blogunuz :) Fırçalar konusuna da gelecek olursam temizliği açısından pek emin olamadım diyebilirim :/ İyi günler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Temizlik konusu fondöten süngerleri gibi biraz zahmetli :)

      Sil

Her türlü görüşünüzü beklerim...

Bumerang - Yazarkafe
© Sağ Tıklama Engeli