Minicik Concealer Paletim... Hazır....

Nisan 17, 2017




Merhabalar,

Sizlere Rival De Loop Young Concealer Palette ürününden bahsetmek istiyorum. Bu mini mini palete young demişler ama akne, sivilce, leke, göz altı morlukları malesef yaş dinlemiyor.

Ambalaj;

Garmajı 6 gr ve kullanım ömrü 12 ayolan ürünün ambalajı gayet sağlam ama kullanım ömrü biraz kısa. İçerisinde sünger çubuklar var tıpkı farlardaki gibi fakat her ambalajda bulunanlar gibi ekstra bir uygulama yöntemi gerektirir. 

Menşei ülke: Polonya

Açıkçası ben polonya menşeili ürünleri çok beğenerek kullanırım. Küçük kızıma herhangi bir çocuk ürünü aldığımda çok dikkatli araştırmalar yaptığımdan dikkatimi çekti güzel ürünler hep menşei Polonya.

Renkler;

Far gibi yeşil, pembe, bej, şeffaf (beyaz) gibi renkleri görünse de her rengin farklı görevleri var ve bu renkler görevine göre yüzdeki tonları nötrlemeye çalışıyor.

Kullanım ve yorumlar;

Öncelikle yapısından bahsetmek gerekirse, kremsi bir yapısı var. Bu nedenle sünger çubuklar bir işe yaramıyor. Şöyle yapılabilir.  Bu çubuklarla ufak kütleler gereken yere bırakılır. Parmaklarla dağıtılabilir. Menşei Polonya olması Çin olmasından kat be kat iyidir diye düşünüyorum. Ben bu üründen de memnunum açıkçası. Bu arada bulunan renklerin görevlerinden bahsedeyim biraz.
Yeşil; Kızarıklıkları nötrlüyor.
Pembe; Göz altı ve halkaların görnümünü azaltıyor. 
Bej; Benim gibi kahverengi sivilce lekeleriniz varsa onları gayet iyi kapatıyor.
Şeffaf(Beyaz); Transparan gibi fakat hoş bir ışıltı veriyor. Aydınlatıcı gibi.

Benim cildim karmadan yağlıya dönük olduğu için çok concealer kullanamam fondötenle birlikte iyice yağlanıp parlama yapar. Bu üründe herhangi bir sıkıntı yaşamadım sivilce problemim olmadı. Kremsi ama uygulandıktan sonra kuruyan yapısı hoşuma gitti. Fakat pütür pütür de durmadı. Zaten öncesinde bir baz kullanırsanız üstüne bu ürünü arkasından fondöten ve transparan pudra harika görüntü elde edersiniz. Fiyat olarak da gayet uygun ve Rossmann'larda bulabilirsiniz.

Herkese iyi günler dilerim :)  



BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ...

14 yorum

  1. Rival de loop markasının bir ara eyeliner ve rujlarını çok kullanmıştım bu üründe iyiymiş diğer markalara göre her zaman daha hesaplı oluşu da güzel bir ayrıntı güle güle kullanın 💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğeniyorum ama harika değller ama işimizi gören bir marka :)

      Sil
  2. Güzel bir ürünmüs ama niyeyse elim hic gitmedi bu ürüne flormarın paletini seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormarın paletini çok beğeniyorlar herkes paylaşıyor. Ben bir farklılık olsun istedim :)

      Sil
  3. Rival de loop markasını çok duyuyorum ama bir türlü kullanmak nasip olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah kullanırsın ben de son zamanlarda aldım bazı ürünlerini :)

      Sil
  4. 3.alışım çok seviyorum bende hem ciddi uygun fiyatlı hemde çok işe yarıyor
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet boyutu da küçük seyahatlerde yardımcı :)

      Sil
  5. Şimdi böyle minnak boylar çokkkk popüler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minnak boylara bayılrım. En sevdiklerimdendir :)

      Sil
    2. Minnak boylara bayılrım. En sevdiklerimdendir :)

      Sil
  6. Renkleri çok tatli güle güle kullanin 😊

    YanıtlaSil
  7. Renkler harika. Görünce içim açıldı.

    YanıtlaSil

Her türlü görüşünüzü beklerim...

Bumerang - Yazarkafe
© Sağ Tıklama Engeli