Birsenle.com ile Tekrar Merhaba!

Mayıs 05, 2017


Merhabalar,


An itibariyle yeni adresime taşınmış bulunuyorum. Makyaj Box'daki yayınlarım ile artık yeni adresim birsenle.com'da yazılarımın konuları çeşitlenmiş olarak sizlerle olacağım. Üst menüde gördüğünüz kategoriler yavaş yavaş dolacaklar. 

Bilenler vardır Berilcimcime isimli blogumda anne, bebek, çocuk kategorisinde oldukça paylaşımım olmuştu. Bunları da web siteme taşımayı düşünüyorum. Bunun haricinde dikiş/nakış kategorileri, müzik/kitap/film kategorisi ve yaşam kategorisindeki gezi, tatil kategorilerini de beğeneceğinizi düşünüyorum. Anlayacağınız bol yayınlı günler bizi bekliyor.

Bu arada umarım web sitemin yeni tasarımı da hoşunuza gitmiştir. Programcı geçmişimden dolayı tasarımı oluşturmada çok sıkıntı yaşamadım. Yardım almadan tasarımı düzenledim. Tabi bazı aksilikler olabilir, zamanla düzelecekler. 

Takipçilerimin her birine çok teşekkür ediyorum. 

Sevgiler...

Not: Takiplerinizi ve desteklerinizi bekliyorum. :)


BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ...

5 yorum

  1. tasarıma bayıldım , hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun bende bugün .com'a geçiş yaptım :)

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun yeni blogunuz, blogumu izlediğiniz için teşekkürler, ben de sizi izliyorum artık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Hayirli olsun. Iyi yayinlar ve bol okumalar dilerim 😊

    YanıtlaSil
  5. Herkese çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Her türlü görüşünüzü beklerim...

Bumerang - Yazarkafe
© Sağ Tıklama Engeli