PROCSİN BLACK MASK/SOYULABİLİR SİYAH MASKE

Mayıs 06, 2017



Yeni adresimde ilk yazımla beraberiz. Bu yazımı Procsin markasına ait Black Mask (Aktif Karbon Soyulabilir Maske) ürününe ayırdım. Ürün aktif karbon soyulabilir bir maske. Şu sıralar siyah maskeler oldukça revaçta. Tabi bu durum piyasada bu ürünün bir çok muadiliyle karşılamamıza sebep oluyor. 

Öncelikle ürün üzerindeki vaadlerinden ve kullanım şekli konusundaki talimatlarından bahsedelim. Ambalajında tam olarak yazılan vaad cildin yenilenmesini ve onarılmasına ve canlanmasına yardımcı olduğu yönünde. Kullanım talimatlarında ise, yine aynı markaya ait yüz temizleme jeli veya köpüğüyle yüz temizlendikten sonra cildi soğuk su veya buz ile hafif nemlendirip maskenin sürülmesi ve eğer cildiniz kuru ise en az 20 dk, yağlı ise en az 25 dk. bekletilmesi, maskeyi çıkardıktan sonra 1 saat yıkanmaması tavsiye ediliyor. 

Ben Procsin Siyah Maskeyi 2 ay önce Eveshop'tan 23.90 liraya temin ettim. Maskeyi uygulama şeklim ise şöyle; öncelikle yüzümü temizlemek için markanın jelini veya köpüğünü kullanmadım. Bunun yerine öncelikle temizleme sütümle ardından Nivea BB Clean Temizleme Suyu ile cildimi temizliyorum. Yüzümü nemlendiriyorum (Burada yüzü nemlendirmek önemli mesal siyah nokta bantlarını da uygulamadan önce nemlendiriyoruz yani ıslatıyoruz.) Sonra maskeyi kalın bir tabaka halinde sürüyorum. (Şunu eklemek istiyorum ince bir tabaka halinde sürdüğümde hiçbir etkisini görmedim hatta ürünün işe yaramadığını düşünüp olumsuz fikir edinmiştim. Sonraki kullanımlarında kalın bir tabaka sürünce sonuca ulaştım.) Benim cildim yağlı olduğundan maskeyi 30 dk kadar yüzümde tuttum. (Kullanım talimatlarında en az 25 dk. diyor dikkatinizi çekerim :) Ve maskeyi soyduğumda sonuca hayret ettim. Soyduktan 45 dk. kadar sonra tonik sonrasında nemlendiricimi uyguladım.

Sonuç şaşırtıcıydı. İncecik siyah noktalar bile kökünden maskeye yapışmış. Ölü deriler de aynı şekilde. Sonra yüzümü incelediğimde temiz bir ciltle karşılaştım peeling ihtiyacımı artık bu maskeyle gideriyorum desem yeridir. Fakat bir konuya değinmek isterim maskenin benim cildimde biraz daha iri olan siyah noktaları çekmediğini farkettim. Bunun için de maske ardından siyah nokta bantlarını kullanıyorum. (Essence Burun Bantlarından çok memnunum.) 

Bu şekilde 5 hafta haftada 2 kez sonralarında haftada 1 kez rutinim oldu. Haftada 1 kez kullandığım rutinlerimde artık T bölgeme ve çeneme kalın tabaka sürüyorum.

Ürünü kullanmadan önce yaptığım araştırmalar sırasında forumlarda ve yorumlarda okuduğum ürünün tüyleri çekip kopardığı, çok can yaktığı, ciltte kızarıklık, kullanım sonrası yanma, gözeneklerin açık kalması gibi şikayetletin hiçbiriyle karşılaşmadım.

Fazladan Bilgi; 

Reklam işbirliği yazısı değildir.
Ben Kullandığımız ama firması hakkında bilgisiz olduğumuz çok Türk firması var. Hem bunları su yüzüne çıkarmak hem de uygun fiyatları açısından her zaman önceliği Türk markalarına vermek isterim. Procsin markası hakkında da yaptığım araştırmalarda da markanın MadyLife isimli yüzde yüz Türk bir firmaya ait olduğunu, firmaya ait PRS laboratuvarlarının Türkiye'de ilk defa yarı mineral moleküler yarı bitkisel formülasyon oluşturan son kulanıcıya maksimum fayda hedefli Herbal Science Technology ile çalışan dermotoloji laboratuvarları olduğunu, Türk mühendislerinin doğu batı sentezini birleştirip bize özgü ürünler yaptıklarını öğrendim. Ürünlerini organik nebatiler, onarıcı ve tedavi edici yağlar, termal sular, Türk killeri kullanarak ürettiklerinden sloganlarının "Doğadan Beklediğiniz Herşey " olduğunu öğrendim.

Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle...


BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ...

6 yorum

  1. Çok bilgilendirici bir yazı olmuş, ben de yerli markaları desteklemeyi hep istiyorum. Bu maskeden memnun olmayan kalmadı gibi, sivilce tedavim bitince ben de bi deneyim diyorum, elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumun için... Umarım deneyince sen de beğenirsin :)

      Sil
  2. Yüzü tümden temizleyen maske yok mu ya 😀

    YanıtlaSil
  3. Merak ediyorum bunlari deneyecegim 😊

    YanıtlaSil
  4. merhaba:) iadeyi ziyarete geldim ama sizi zaten takipteymişim. benimde yağlı bir cildim var ve malum akne probleminden muzdaribim. bu ürünü de denenecekler listesine aldım :)

    YanıtlaSil

Her türlü görüşünüzü beklerim...

Bumerang - Yazarkafe
© Sağ Tıklama Engeli