ÇOCUK VE OKUL :: HAYATIM YENİ BİR BOYUT KAZANDI!

Ekim 31, 2018


İlk defa bloguma samimi bir anlatımla bir post oluşturacağım. Uzun zamandır bloguma vakit ayıramamamın tabi ki de önemli sebepleri var. Ama güzel haberlerle geldim. İlk güzel haberim Berilcimcimem 1.sınıfa başladı. Ve böyle büyük yarışa biz de dahil olmuş olduk. Geçen sene anasınıfının ikinci döneminde yaşadığımız "Okula gitmek istemiyorum." krizlerimizden dolayı çok çekincelerim vardı doğrusu. Ama çok şükür ki korktuğum gibi olmadı. Böylece okul hayatımızın bu önemli dönemine endişeli fakat korkusuz bir başlangıç yaptık. Bu güzel başlangıca beraber heyecanla yaptığımız okul kıyafetleri, kırtasiye malzemeleri, çanta alışverişimizin de etkisi büyük.



Birinci Sınıfa Başladık!


Çok güzel geçen ilk günümüzden de bahsetmeden geçemeyeceğim. Okul kıyafetlerimizi giymeyi tercih ettik okulun ilk gününde. Okulun ilk günü diyorum ama 1.sınıflar bir hafta erken başlıyorlar bu na da "Uyum Haftası" deniyor. Çantamızı da aldık ve okulumuzun yolunu tuttuk. İsmimiz okunup da sınıfımıza çıktığımızda çok hoş bir manzarayla karşılaştık. Çok eğlenceli bir palyaço süslemesi olan sınıfımızın kapısından içeri girdik. Öğretmenimiz çok ince düşünülmüş hediyelerle karşıladı bizi ardından çok sevecen ve samimi bir konuşma yaptı. Böylece Allah nasip kısmet ederse 4 yıl sürecek olan ilkokul maceramız başlamış oldu.



Okulu Çok Sevdik...


Berilcimcimemin 1. sınıfa başlamasıyla yine onun doğumundan beri uzaklaştığım çalışma hayatıma bir basamak olarak düşündüğüm bir adım da attım. Çok memnun olduğum bir gelişme oldu. Okulun Okul Aile Birliği'ne seçildim. Faydalı olduğumu hissetmek çalışma hayatını ne kadar da özlediğimi düşündürdü bana.

Biraz da okulumuzdan bahsetmek istiyorum. Okulumuz evimize biraz uzak olmasına rağmen adresimizin bu okula çıkmasından çok memnunum. Çünkü gerek yönetimi, gerek öğretmenleriyle beklentimin çok üstünde bir okul. Ayrıca okuldaki akıl oyunları, satranç, ingilizce yeni açılan kodlama atölyeleri özel okulları aratmıyor. Bunların yanında okulun kendi yaptığı ve paydaşı olduğu projeler de kızıma hem sosyal hem kültürel hem de akademik açıdan önemli birikimler katacağına inanıyorum.

Birinci sınıf maceramızla blog konularıma yenileri eklendi. Paylaşacak çok şey var. Bir sıraya koyup sırayla paylaşacağım inşallah. :)


29 Ekim'i Kutladık!


Cumhuriyetimizin 95.yılını kutladık. Önce evimizdeki büyük bayrağımızı yıkadık ütüledik ve balkonumuzun en güzel yerine astık. Biz Cumhuriyet Bayramımızı cuma gününden kutlamaya başladık.


Öğretmenimizin öncülüğünde ayyıldızlı kırmızı tshirtlerimi giydik. Başlarımıza taçlarımızı hazırladık.



Taçlarımızın hazırlık aşamalarını paylaştım. Burada dursun lazım olursa kullanabiliriz.


Okulumuzda da harika etkinlikler oldu.


Bu güzel tacı simli evadan yaptık. Öğretmenimizin hazırladığı taç kalıbımızdan kesip hazırladık.







BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ...

19 yorum

  1. Tatlı heyecanlar,tatlı güzellikler... Minik öğrenciye de başarılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz. gerçekten de çok eğlenceli ve tatlı heyecanlar :)

      Sil
  2. Oo ne keyifli , birinci sınıf :) Harika bir okul hayatı olsun, güzel insanlarla kesişsin yolu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok keyif alıyoruz gerçi okumayı öğrenme süreci biraz sancılı ama olsun o da farklı bir keyif veriyor.

      Sil
  3. Merhaba blogunuzu ziyarete geldim. Sizi de bloguma beklerim.

    YanıtlaSil

Her türlü görüşünüzü beklerim...

Bumerang - Yazarkafe
© Sağ Tıklama Engeli