ANTALYA TATİL ÖNERİLERİ / GHAZAL RESORT THALASSO HOTEL

Mayıs 18, 2017

Tatil Başlıyor!

Yaz yaklaşırken tatil için nerelere gitsek soruları kafanızda oluşmaya başlamıştır. Ben de tatil için ziyaret ettiğimiz otellerden Ets Tur aracılığıyla keşfettiğimiz Ghazal Resort Thalasso Hotels ve Antalya tatil önerilerinden bahsederek sorularınıza yanıt ararken size yardımcı olabilecek bir yazı yayınlamak istedim.

Öncelikle koşullarımızdan ve tercihlerimizden bahsetmek isterim. Biz yazı tatilimizi geçirmek için genelde Antalya'yı daha çok tercih ediyoruz. 5 yaşında bir kızımız olduğundan çocuk dostu oteller ihtiyaçlarımızı karşılamada bizi çok sevindirir. Bu koşullar altında geçen sen de Antalya / Göynük Mevkiindeki Ghazal Resort Thalasso Otel tercihimizdi. Bu otelde 1 hafta konakladık.

Otel ile ilgili ayrıntılı bilgiye ETS Tur'dan ulaşabilirsiniz. Ben burada kendi izlenimlerimizden bahsetmek istiyorum.

Otelin Konumu

Otelin konumunu ve yerini çok beğendik. Doğa içerisinde bir otel. Daha önceki otel tercihlerimizde hep üç katlı orman içinde otelleri tercih ederken ilk defa bizi modern binasıyla karşılayan bu oteli tercih ettik. Otelin önceki adı Ma Biche imiş. Ama artık Ghazal Resort Thalasso. Her zaman olduğu gibi yine ETS Tur güvencesiyle tatilimizi satın aldık. ETS Tur Bize daha profesyonel geliyor.

Beğenilen Odaları

Harika doğa manzaralarıyla otele ulaştıktan sonra karşılama çok güzeldi. Gayet kullanışlı ve modern tasarımlı lobideki likör, macaron, limonata ikramlıklarına bayıldık. Oldukça elite bir görünümün ardından resepsiyona ulaştık. Personel güleryüzle karşıladı. Sonra odamıza yöneldik. Odamız aile odasıydı. Oldukça geniş ve ferahtı. Aydınlık, balkonu geniş, banyo ferah, elektrik aksamlarıyla ilgili hiçsorun yaşamadık.  Odaya ulaşırken geçtiğimiz koridorları sıkışık değil. 4. kattaki koridorun sonundaki yere kadar uzanan pencereden  uçsuz bucaksız maviliğin harika manzarası olan terasa çıkabiliyorsunuz.

Yeme - İçme

Yeme İçme; bu konuda da çok memnun kaldık. Harika bir mutfağı var. hem karnınız hel de gözünüz doyuyor. Herşey çok leziz ve çeşitler bol. Bitenlerin yenileri hemen yerinini alıyor.

Bizim en çok hoşumuza giden çocuklara özel bir çocuk restaurantının olmasıydı. Hem çocuklar hem aileleri düşünülerekneredeyse genel restaurant kadar geniş bir çocuk restaurantı yapılmış. Genel restaurantı hem kapalı hem de açık.

Deniz Havuz ve Mini Club

Otel denize sıfır ve kendine ait bir plajı bulunuyor. Plajında kum da çakıl da var. Plajında betondan oldukça geniş ve büyük bir iskelesi de var akşamları oturmak bir harikaydı. Ayrıca biri deniz tarafında diğeri girişte kaydırak da bulunan harika ve tertemiz iki havuzu var. Mini club yakınında da çok güzel bir çocuk havuzu var.

Mini Club; Çocuklar için etkinliklerle dolu harika bir mini club. Hiç bir otelde karşaılaşmadığımız kadar güzel etkinlikler vardı. Kullanılan malzemeler çok kaliteliydi. Herşey düzen içindeydi.

Mini Club'daki Gamze hanım işini çok severek yapan ve çocukları çok seven çok başarılı bir eğitmendi. Biz oradayken yabancı bir çocuğa ufak çaplı bir doğumgünü partisi düzenlediler mini club te bu da çok hoş bir jestti. Mini Club için 10 tam puan veriyorum. Kızımız çok eğlendi.

Ayrıca animasyonları çok iyi düşünülerek hazılanmış harika animasyonları vardı.
Doğayla iç içe, gayet kullanışlı ve harika ambiyansıyla Ghazal Resort Thalasso Otelden çok memnun kaldık.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ...

12 yorum

1. Odalarının içini de çekseydiniz keşke. İyi Tatiller dilerim

1. Odaların içlerinin resimleri ETS Tur web sitesinde mevcut diye çekmedim. :)

2. Maşallah Çok şeker küçük hanımda :) Çok mutlu olmuş ne mutlu ona:) Güzel kareler Keyifli tatiller dilerim Sevgiler :)

3. ETS tur la daha önce hiç alışveriş yapmadık ve bu yüzden bir yer beğendiğimizde acaba yorumlar yanıltıcı mıdır diye düşünüyoruz ve çok iyi diye gittik çok rezalet çıktı tarzı tek tük yazılar bile insanı korkutuyor ama güvenli bir şekilde gidip güzel güzel tatilinizi yapmanıza sevindim,iyi tatiller :))

1. Evet bu gerçekten zor bir durum biz de çok araştırıyoruz yorumları okuyoruz en memnun kaldığımız oteldi :)

4. Ayy o havuz Ne öyleeee😍😍😍 Allah'ım aklıma mukayyet ol 😅😅❤️❤️

1. Gerçekten çok güzeldi. Biz de hayran kaldık :)

5. Birsen, otelleri araştırıyorum bende fena aklımı çeldin :)

1. Vallahi Gökçecim inşallah sen de memnun kalırsın. Çünkü paylaşamadığım çok güzellikleri var. Animasyonları bir harikaydı ve çokorjinaldi. Brezilyalı dansçılar gelmişti çok renkliydi. Çok beğendik biz.

6. Yaa Antalya tatil.için on numara yaa gerçekten, yayını okumak çok keyifliydi, teşekkürler 💕 takipteyim...

1. Ben teşekkür ederim. :) Ben de çok seviyorum. Bodrum mu Antalya mı? Bence Antalya bir kere doğaya doyuyorsunuz.

7. Bu güzel bilgiler ve öneriler için teşekkürler :)

Her türlü görüşünüzü beklerim...