CECİLE LONG KİSSES LİPGLOSS LİKİT RUJ DENEYİMİ

Mayıs 29, 2017




Merhabalar,

Cecile markası son dönemde yeni ürünleriyle oldukça ön plana çıktı. Bu çıkışla da fiyatlarındaki artış da dikkatimi çekmedi değil. Ben de bu markaya ait bir kaç ürün satın aldım. Bugün de inceleme fırsatı bulduğum Cecile Long Kisses Mat ürününden bahsetmek istiyorum.

Mat ruj deyince bende akan sular duruyor. Bu mat rujlara kalıcılık da eklenince ayrı bir hayranlık duyuyorum. Cecile'e ait bu ruju da görünce bende olmayan 18 numaralı Soft Maroon tonundan satın aldım. Açıkça söylemek gerekirse ben Cecile markasına ait bu mat rujdan habersizdim. Fiyatları 25 lira civarında.



Dudaklara zengin ve uzun süre kalıcı renk sağlaması, esnek ve rahatlamış hissettirmesi ve kalıcılığının mükemmel olması markanın ruj hakkındaki vaatleri arasında yer alıyor. Rujun fiziksel görünümüne baktığınızda boyutu küçük bir ruj. Aplikatörü ruju yeterince almaya biraz engel oluyor. Matlaşması yeterli sürdükten kısa bir süre sonra matlaşıyor. Sabitleniyor. Kalıcılığı harika değil. Ama yeterli. Dudakta her mat ruj gibi hafif bir yapışma hissi bırakıyor ve kurutuyor. Kurutma sorununa önceden lipbalm kullanılarak çözüm bulunabilir.

Fakat şunu söylemeliyim ki serinin bütün renkleri gerçekten çok güzel. Bendeki 18-Soft Maroon rengi de günlük kullanıma çok uygun Gül Kurusu tonlarında bir renk diyebilirim.

Sonuç olarak kalitesine orta bir ruj 25 lira pahalı bence.




BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ...

21 yorum

  1. Ben özellikle 31-34 arasındaki renklerini çok beğeniyorum bu rujların; indirimlerde denk gelince de almaya çalışıyorum :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim listeme alıyorum bu renkleri deneyeceğim :)

      Sil
  2. Evet biraz pahaliymis bencede ama renk çok güzelmis gerçekten günlük kullanım için çok uygun Güle güle kullanın 😊 sevgiler 💛

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk günlük kullanım için gerçekten çok uygun :)

      Sil
  3. Kalıcı rujların sıkıntısı dudakları çok kurutması. Bu hissi hiç sevmediğimden likit rujlardan uzak durdum fakat bu markayı da denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten de kurutuyor en iyi markayı alsan da kurutuyor. Nemlendirici sürüyorsun bu sefer o güzel matlık hafifliyor. Yakında ona da bir çözüm bulunur. :)

      Sil
  4. rengine ben de bayıldım. indirimde şans verilesi, 25 TL bana da çok pahalı geldi. sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok makyaj yapan biri değilim ancak yapınca bende mat tonları tercih ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok aşırı makyaj yapan birisi değilim. Ama böyle yeni keşfettiğim ürünleri almayı denemeyi duyurmayı seviyorum. Ben de mat tonları tercih ederim ışıltı pırıltı hafif olması daha doğal bence de :)

      Sil
  6. Rengi çok hoş.Ama mat rujların fiyatları pahalı.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de pahalı ama şimdi Max Factor Lipfinity http://www.birsenle.com/2016/10/mat-koyu-kalc-ruj-mu-dediniz.html adresindeki ruju daha çok tercih ederim. İndirimde bayağı düşüyor fiyatı :)

      Sil
  7. Bana bir türlü denk gelmedi bu rujlar , bulamıyorum bile :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Maltepe'de bir kozmetik mağazasında rastladım. :)

      Sil
  8. Ben bunların hastasıyım. Özellikle 29 numarası favorim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ruj hastası oldum Nilgün hanımcım. Her yer ruj oldu. 29 da listeme eklendi o zaman :) 29 - 31 -34 alınacak renkler :)

      Sil
  9. Gul kurusu . cok hos bir renk , gule gule kullanin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül kurusu gerçekten çok güzel bir ton buğday tenlileri vazgeçilmezi bence hem ruj hem allık :)Teşekkürler

      Sil

Her türlü görüşünüzü beklerim...

Bumerang - Yazarkafe
© Sağ Tıklama Engeli