CHERIMOYA CHISELED MINERAL CONTOUR PALETİ VE ONLINE EVE SHOP ALIŞVERİŞİM

Haziran 01, 2017




Ambalaj, Fiyat ve Özellikleri

Geçen haftasonu ilk defa olarak Eve Shop'un online sitesinden oldukça memnun kaldığım bir alışveriş yaptım. Haftasonuna özel çok büyük indirimler vardı. Bu alışveriş sırasında tanıştığım Cherimoya Chiseled Mineral Contour Paletinden bahsetmek istiyorum. Fiyatı 14.25 liraydı. Oldukça büyük ambalajı dikkat çekici. Toplamda 16 gr ağırlığında alttaki koyu tonlar allık(blush), bronzer/kontur(bronze) ve üstteki açık tonlar aydınlatıcı(illuminate), yüz hatlarını belirginleştirici (chisel) olmak üzere 4 farklı tonda renk bulunuyor. Tabi kullanım alanlarını siz kendinize göre değiştirebilirsiniz örneğin far olarak ya da bronzer olanı allık olarak da kullanabilirsiniz buna çok uygun. Pudralı (Talc) olduğundan tozutma var. Bu nedenle kendi fırçası kullanıma pek de uygun değil. açılı ve dar bir fondöten fırçası işinizi görebilir. Ama içeriğinde geniş ve yumuşak kılları olan bir fırça çıkıyor. Yalnız fırçayı küçümsemeyin çünkü şimdiye kadar aldığım ürünlerden çıkan fırçalardan değil minicik makyaj çantam için bir allık fırçası sahibi oldum. Paletteki renkler tamamen mat değil hafif ve hoş ışıltıları var. Bu benim hoşuma gitti. Bu paletin bendeki rengi Marvel biraz araştırdığımda Celestial ve Divine tonlarının da olduğunu gördüm. Ama Türkiye'de sadece Marvel rengi var sanırım. 



Ben paleti beğendim çok hoş bir kokusu var. Çok amaçlı bir palet her bir renk far olarak kullanılabilir. Bronzer olanı allık olarak kullanabilirim. Aydınlatıcısının ışıltılarını çok sevdim. Ben kontur uygulamasına yeni başladığım ve yağlı bir cilde sahip olduğum için böyle bir ürün tercihinde bulundum. Kontur yapmayı başarabilirsem stick şeklindeki ürünleri de deneyebilirim. 



Markadan bahsetmek gerekirse; Cherimoya bir Amerikan markası, tasarımı Los Angeles'da yapılmış. Ve Çin'de üretilmiş. Çin'de üretilmiş olması bir kere kötü nam saldığından tedirgin edici. 
İyi yönü hayvanlar üzerinde test edilmemiş. İçeriğinde paraben türevleri olması da biraz tedirgin edici. (Gerçi paraben türevlerinin artık kozmetiklerde az miktarda bulunduğu bunun da vücuttan hemen atıldığı konuşuluyor ama tamamen aklanmadı.) Bu paletle bir uygulama da yapıp fotoğraflamak istiyorum.



Biraz da Eve Shop alışverişimden bahsetmek istiyorum. Alışverişimden çok memnun kaldım. Ürünlerim hemen kargolandı. Evime gelen paketimde hiçbir eksik yoktu ve çok güzel paketlenmişti. İleitşimi denemek için ürünlerimin ne zaman kargolanacağını soruduğumda gayet nazik ve çok çabuk yanıt aldım. Ve alışverişin her aşamasında hem e-posta ile hem de sitelerinin kendi mesaj ağından bilgilendirilme yapıldı.



İlerleyen yazılarımda görşmek dileğiyle,



BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ...

9 yorum

  1. bende eve shopun internet mağazasından memnunum , güzel günlerde kullanın bu arada:)

    YanıtlaSil
  2. Eveshop'tan alışveriş yapmadım ama deneyebilirim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Eveshop evimin dibine açıldığından beri yeni gözdelerimden. Sendeki paletide oldukça merak ediyordum ama çok turuncu geliyordu bana öyleymiş. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Harika duruyor resmen benim için :D Bana da beklerim bu arada

    YanıtlaSil
  5. Güzel ve musmutlu günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Sicak tonlarda bir kontur paleti sanirim , guzel gunlerde kullanin :)

    YanıtlaSil
  7. Aldıklarını güle güle kullan :) Palet de kontür için biraz sıcak tonlu; ama allık ve aydınlatıcı olarak tam yazlıkmış! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. kontür paleti çok şirin, far olarak da kullanırım ki ben bunu

    YanıtlaSil

Her türlü görüşünüzü beklerim...

Bumerang - Yazarkafe
© Sağ Tıklama Engeli