GÜN BOYU YORULAN AYAKLARA BAKIM ZAMANI

Haziran 12, 2017




Merhabalar,

Tüm gün yükümüzü çeken ayaklarımızın bakıma ve rahatlamaya çok ihtiyacı var. Ben de araştırmalar denemeler sonucunda hoşuma giden rutinim haline gelen çok güzel ayak bakım ürünleri edindim. Sonuçlarından memnun kaldığım ürünler bahsetmek istiyorum.

Rossmann mağazaları açıldığından beri birçok ürününü beğenerek kullanıyorum. Bunlardan FUSSWOHL markası da beğenimi kazandı. Ayrıca yine Rossmann'dan satın aldığım güzel bir ayak törpüm var. Her banyoda bu törpüyle kalın deriden kurtulurum. Sonrasında ayak peelingini uyguluyorum.


Ayak Peelingi;

Tıpkı yüzümüzde olduğu gibi ayaklarımızın da peelinge ihtiyacı var. Aslında düşündüğümüzde ayaklarımızın daha çok ihtiyacı var. Çünkü ayak derisi sertleşmeye çok müsait belirli zamanlarda ölü derilerden kurtulmak gerek. Ben de bunun için FUSSWOHL Ayak Peeling Kremini uygun fiyata satın aldım. Tüp şeklindeki peeling  40ml boyutunda ama oldukça uzun kullanabiliyorsunuz. Normal peelinglerden daha kalın pütürlü tanecikleriyle ayağınızdaki bütün ölü deriyi alıyor. Yıkıyorsunuz ayaklarınız pürüssüz, tertemiz ve yumuşacık oluyor. Bittikçe yenisini alıyorum.

Ayak Bakım Kremi;

Banyodan sonra ayaklarınızı nemlendirmek önemli. Bunun için kullandığım birçok ürün oldu. Bakıma ilk başladığım zamanlarda eczaneden aldığım Excipial Lipo isimli kremi kullanıyordum. Bu krem yapısındaki yağ ile sertleşmiş olan her deriyi yumuşatıyor.  Şimdi de ara ara kullanıyorum. Yine o dönemlerde eczaneden Ürederm isimli losyon da topuklarımdaki sertliğe çok fayda sağlamıştı. Siz de bu krem ve losyondan faydalanabilirsiniz.(Fakat Ürederm isimli losyon böbrek rahatsızlığı olanlara verilmiyor. Aklınızda bulunsun.)

Sertliklerden kurtulduktan sonra Lapitak markalı kremi ayak bakım kremi rutinim olmuştu ama çok silikonlu bir yapısı olduğundan ve kokusunu pek beğenmiyordum. Tam da arayış içindeyken Flormar Foot Cream'i keşfettim. İçeriğinde mentol olduğundan kokusu da mentollü. Ama aşırı kokmuyor hafif bir mentol kokusu var. İçeriğinde Mango, Kakao ve Shea yağları barındırıyor. Ayak derinizi yumuşatmaya yardımcı ve gayet iyi nemlendiriyor. Ayağınızdaki yorgunluğu alıyor. Hafif bir serinleme ve ferahlatma yaşatıyor. Öyle çok silikonlu bir yapısı da yok. Akıp giden bir krem de değil tabi. Beğenerek kullandığım bir ürün oldu.

Sevgiler,


BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ...

10 yorum

  1. Flormar yine başarmış o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. bende zaman zaman ayak maskelerini kullanıyorum ve oldukça memnunum ... seviler

    YanıtlaSil
  3. Flormar'ın ayak bakım ürünü olduğunu bilmiyordum, deneyelim o zaman :)

    YanıtlaSil
  4. merak ettim deneyeceğim..

    ayağa bir şey sürmeye çok çekiniyorum aslında. şu sarımsak deneyini yaptığımdan beri. sarımsağı ayağınıza sürüyorsunuz, tadı ağzınıza geliyor. denedim oldu.. hatta uzandım, kafamı aşağı doğru sarkıttım, ayağımı uzattım ve anneme sürdürttüm. hani kokusu bile gelmesin diye elimden geleni yaptım fakat yine de tadı ağzıma geldi.. gerçekten cilt özellikle de taban altı çok önemli. fakat şu sert topuklar da sinir bozucu maalesef :(/

    YanıtlaSil
  5. Flormar'da ayak bakım ürünleri olduğunu bilmiyordum

    YanıtlaSil
  6. Güzel konuya değinmişsiniz. ayak bakımı genelde ihmal ediliyor ama cidden çok önemli ;) teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. İlk kez ayak bakım ürünü gördüm Flormarda. Thalia'nın kremini kullanıyorum severek <3

    YanıtlaSil
  8. Flormar İndirim  çok güzel bir yazı son zamanların yükselişte olan
    kozmetik ürünleri bu sitede mevcut indirimli ürünler gündemde

    YanıtlaSil
  9. Flormar İndirim  Çok iyi bir yazı kuaförlere uygun malzemeler bu site üzerinde mevcut yeni çıkan markalar bilindik ürünler uygun fiyata satılmakta

    YanıtlaSil
  10. Kozmetik Ürünler  Çok güzel bir yazı son zamanlarda en çok
    gündemde olan kozmetik ürünler makyaj malzemeleri vb ürünler en uygun fiyatla sitemizde mevcut herkesin işine yarayacak
    malzemeler kremler aradığınız ne varsa bu site üzerinde mevcut bütün hepinizi sitemize bekleriz..

    YanıtlaSil

Her türlü görüşünüzü beklerim...

Bumerang - Yazarkafe
© Sağ Tıklama Engeli