KOZMETİK/MAKYAJ :: PARLAK VE SAĞLIKLI UZUN SAÇLAR İÇİN ŞAMPUAN SEÇİMİ

Mayıs 29, 2018




Tüm kadınlar yumuşak ve parlak saçları olsun ister. Fakat şehrin koşuşturmacası nasıl vücudumuzu olumsuz etkiliyorsa, saçlarımızın da parıltısını, ışıltısını alıp götürüyor. Bu koşuşturmaca içinde tükenen zamanımızla da her zaman kuafördeki rahat ve uzun süreyi bulup da yeterli saç bakımını yaptırıp sağlıklı saçlarımıza kavuşamıyoruz. Zaman zaman evde yaptığımız doğal bakım kürleri var ama doğal şampuanlarla da desteklemek gerek. Bu desteği bulamadığımız şampuanlar bizi doğallıktan uzaklaştırıyor tabi. Bunların yanı sıra saçlarımızda mis gibi çiçekler koksun istemek de hakkımız değil mi?



Saçlar uzun olunca işimiz daha zahmetli bir hal de alıyor. Neden uzatıyorsun demeyin. uzun saçlar her zaman kadınlığın ve güzelliğin bir sembolü olmuştur. Çekici bir görünüme sahip olup da kendini iyi hissetmeyi, saçlarının rüzgarla uçuş uçuş olmasını kim istemez ki? Ayrıca bir kolaylığı da saniyeler içinde bambaşka birine dönüşebilirsiniz. Uzun saçınıza yapabileceğiniz at kuyruğu, topuz, örgü gibi bir sürü model var. Her güne ayrı bir model deneyebilirsiniz. Uzun saçların daha bakımlı göründüğü de aşikar. Tabi bunları hissedebilmenin en önemli şartı bakım yapmak.



Işıltılı, sağlıklı ve uzun saçlara sahip olabilmek için öncelikle saç tipimizi bilmek gerek. Kuru mu? Hassas bir saç deriye mi sahipsiniz? Bunlara yanıt bulduktan sonra saç tipinize uygun bakım yapan ve ışıltı kazandıran doğal bir ürün bulmak gerek. Ben genellikle saç bakım ürünlerinde hayvansal maddeler içermeyen ürünleri kullanmaktan yanayım. Doğallığın yanı sıra en önemli faktör kokusu. Geçtiğim her yerde herkese kendinizi hatırlatacak mis gibi çiçek kokuları çok güzel olmaz mıydı? Tüm bunların yanında aslında çevremizi de unutmamak gerek. Çevreye de faydalı bir ürün baş tacımız olur.

Sizler saçlarınız için hangi saç bakım ürünlerini kullanıyorsunuz?



BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ...

6 yorum

  1. Benim favorim L'Oréal Elseve Low Shampoo ve Hask Charcoal Shampoo. Hask'ı haftada bir arındırıcı olarak, Loreal'i ise diğer zamanlarda kullanıyorum. Ayrıca duştan sonra Oriflame CC Hair Cream'i saç uçlarıma uyguluyorum. İşlem tamam :)

    YanıtlaSil
  2. Sağlıklı saçın temeli beslenme, bol vitamin bolca su

    YanıtlaSil
  3. ben head&shoulders ve zaman zaman sirke uygulamak bir de ısırganlı şampuanlar diyorum ♡♡♡ ziyaretini bekliyorum bloğuma ..

    YanıtlaSil
  4. Zeytinyağı ve yumurtalı bakım. Kesinlikle tek geçerim. Saçları kendine getiriyor. İçine birkaç yağ daha ilave edilince süper ötesi oluyor. Jojoba, Tatlı badem yağı gibi.

    YanıtlaSil
  5. Ben amway kullandım bir süre şimdi de rossmandan yine bitkisel ürünler kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  6. Ben de head and shoulders kullanıyorum. Saçlarıma bu aralar iyi geliyor. Hindistan cevizi yağını da saç bakımı için tercih ediyorlar. Saçların diplerine masaj yaparak sürüyorum. Daha sonra da şampuanla yıkayıp duruluyorsunuz. Her zaman yapmanıza gerek yok ama haftada bir kere yapmak gerekiyor sanırım.

    YanıtlaSil

Her türlü görüşünüzü beklerim...

Bumerang - Yazarkafe
© Sağ Tıklama Engeli