Sonbahar Gelinleri İçin 2018 Gelinlik, Saç ve Makyaj Stilleri

Ekim 29, 2017

Bütün genç kızların en büyük hayalidir. Rüya gibi bir düğünle güzel bir gelin olmak... Oldukça büyük çaba gerektiren araştırmalar sonucu ortaya çıkan hayalin gerçek olması o kadar da kolay değil. Öncelikle düğün temanızı seçtikten sonra harekete geçip 2018 yeni sezona bir göz atmak ve nelerin ön planda olacağına karar vererek işe başlayabilirsiniz. Mesela 2018 gelin saç stillerinde örgülerle güçlendirilmiş uçuş uçuş dalgalı saçlar ön planda. Ayrıca gelin makyaj stilleri de çok önemli bir konu hatta saçtan gelinlikten çok hangi makyaj stiline karar vermek daha zor. Gelinlik seçiminiz için geleneksel ya da modern? Uzun ya da kısa? Barok süslemeli veya şık bir minimalist? Aynı zamanda Romantik, heyecan verici modelleri 2018 gelinlik moda haftalarından (Bridal Fashion Week) toplayıp bir araya toplamak istedim. Çünkü ben de bir sonbahar geliniydim. O yüzden sonbahar gelini olacaklariçin bir araştırma yapıp sizlerle paylaşmak istedim. Tabi sonbaharda nişanı olacak olanlar için de faydalı olabileceğini düşündüm. 

Gelinlik Modelleri













Makyaj


Makyaj böylesine özel bir günde çok önemli. Çünkü ilerde fotoğraflarınıza baktığınızda aman şuram da şöyle olmuş dememek için iyi planlanmalı. Öncelikle gelin makyajınızda en çok vurgu yapmak istediğiniz bölgenizi seçmelisiniz. Gözleriniz mi? Dudaklarınız mı? Gölgelendirme çok önemli yüz şekliniz inanılmaz değişiyor. Tabi seçtiğiniz gelinlik ve düğün mekanınız da çok önemli kır düğünü yaparsanız çok abartılı bir makyaj fazla kaçabilir. Ya da gece yapılan ve çok ışıltılı bir gelinlik giyerek doğal tonlar kullanmak da güzelliğiniz söndürebilir.








Gelin Saç Stilleri


2018 gelin saç stillerinde cok süslü taçlar olan modellerin yanında sade saç modelleri de revançta. Duvaklar ise kısa modellerin yanında uzun kuyruklu olanlar da tasarılara şekil vermiş. İncilerle süslenmiş duvaklar da ön planda olan alternatiflerden. Ayrıca saç aksesuarları 2018'de de çok moda. Romantik boho çiçekler, ışıltılı ve prensesvari saç tokaları ise en çok tercih edilenlerden olacak gibi. BU tarz saç aksesuarlarıyla tek bir dokunuş ve harika bir görünüm elde edebilirsiniz.
















BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ...

10 yorum

  1. Geldim :) yeni gelin olacaklar için çok güzel tavsiyeler gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... Hoşgeldin sefa geldin :) Diğer yazılarımı da oku lütfen :)

      Sil
  2. Merhaba. İade-i Ziyaret yapayım dedim..Çok güzel modeller ve öneriler var.Ben 17 sene önce evlendiğimde daha klasik modeller vardı ve ben de onlardan birini seçmiştim.Şimdi olsa daha modern bir model tercih ederdim:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam 17 sene... Bravo ben de 7 sene önce evlendim ama inan gelinlik seçimi çok zor :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Evet çok zarifler ben de evliliğimin 10.yılında nikah mı tazelesem diyorum :9 ahahaha

      Sil
  4. .Düğün, günü herkes için özel.En güzeli de gelinin ve damadın tarzlarını yakalayabilmeleri ;)
    Hemen her tarza hitap eden harika gelinlik ve saç modelleri;)

    YanıtlaSil
  5. Sacda ki çicegi cok sevenlerdenım tabıkı de gazla abartmadan 🙈Bu araa blog kesf etkınlıgınden gelıyorum bnde beklerm

    YanıtlaSil

Her türlü görüşünüzü beklerim...

Bumerang - Yazarkafe
© Sağ Tıklama Engeli