HEDİYE! HAMİLELER, ANNE ADAYLARI ve ANNELERE ÖZEL BLOG ÇEKİLİŞİ

Temmuz 10, 2017

Uzun zamandır yapmayı planladığım ama bugüne kısmet olan özel bir blog çekilişi başlatıyorum. Birçok takipçim biliyor ki herşeyden önce ben bir anneyim. Bu sefer hediyelerim daha çok annelere yönelik olacak. Hediyelerim annelerin en çok ihtiyacı olduğunu düşündüğüm ürünlerden oluşuyor. Bu ürünleri çok isteyen birine gitmesini istiyorum bu nedenle lütfen hediyelerimi duyurun.

Yapmanız gereken şey  
  • G+ takip etmeniz (Google +), 
  • GFC takip etmeniz (Sağdaki alanda instagram fotolarının altındaki birsenle logosuna tıklayarak izle butonuna tıklamnız yeterli) 
Hepsi bu kadar. Eğer şansınızı artırmak isterseniz de diğer sosyal medya hesaplarımdan da çekilişe katılabilirsiniz. (sosyal medya hesaplarıma sağ yandaki simgelerden ya da sağ üst köşedeki simgelerden ulaşabilirsiniz. )




Hediyelerim ;
  • Unibaby Bebek Kulak Çubuğu
  • Unibaby Bebek Losyonu
  • Unibaby Bebek Yağı
  • Unibaby Pişik Kremi
  • Dalin Bebek Şampuanı
  • Prima Dünyası Anne Oluyorum CD'si (Bebek Bakımı hakkında içerikler var.)
NOT: Kargo ücreti bana aittir. Ürünler kapalıdır. Hiçbiri açılmadı. Tekrar ediyorum bu ürünleri çok isteyen birine gitmesini istiyorum bu nedenle lütfen hediyelerimi duyurun. 06.08.2017 Çekiliş son katılım tarihi.



BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ...

15 yorum

  1. Ben takip ediyorum canım katılmaya hak kazandım mı öyleyse. İhtiyacı olan bir bebek için katılacağım..:)

    YanıtlaSil
  2. Ben zaten takipteyim canm. Katılıyorummmm. Bi kerede bana ciksin bisey 😁 bol şans bana haha 😁

    YanıtlaSil
  3. bizde katılalım :) kuzenlerin bebeklerine hediye ederiz belki :)

    YanıtlaSil
  4. GFC den takipteydim zaten şu anda G+ dan da takip etmeye başladım. İnstagramdan da katılmıştım.

    YanıtlaSil
  5. merhaba :)

    gfc: kirpik kiz

    g+: https://plus.google.com/117178574416460661941

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. katıldım şanslı olmak dilegiyle
    yakamozperi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Gfc ve g+ takipteyim nilay usta olarak hediyeler cok guzel tam hamileyim ve ihtiyacım olan seyler😀

    YanıtlaSil
  9. Takipteyim kızımın şansına katılıyorum,herkese bol şanslar.

    YanıtlaSil
  10. Umarım ihtiyacı olan birine cıkar 😊

    YanıtlaSil
  11. ben de şansımı denemek istedim,hadi bakalım ^_^ gfcden takibe aldım. g+ adım da Tuğçe Y. bol şans bana ^_^

    YanıtlaSil
  12. Bende cekilisinize katılıyorum sizi takipteyim 💄instagram @trukzobfile 🌹

    YanıtlaSil
  13. Takipteyim...oğlumun şansına katılıyorum:)

    YanıtlaSil
  14. merhaba, gfc ve g + perihan i adıyla takipteyim.
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil

Her türlü görüşünüzü beklerim...

Bumerang - Yazarkafe
© Sağ Tıklama Engeli