KOLAY YOLDAN FRENCH MANİKÜRÜ

Temmuz 07, 2017



French manikür tırnaklarınızın doğal ve bakımlı görünmesini sağlıyor. İş hayatında çoğu kez renkli oje kullanmıyoruz. 

French kullanımı için evde uygulayabileceğiniz bir çok yöntem var. Siz de benim gibi  tırnak bakımı için sık kuaföre gitmeyenlerdenseniz. Bu yöntem hoşunuza gidebilir. 

Gratis mağazasında dolaşırken tesadüfen bulduğum kalem french manikürümün vazgeçilmezi oldu. Ben yaklaşık bir senedir bu  french kalemini kullanıyorum. Üstelik 10 lira gibi bir rakama almıştım.   Ve çok beğenerek kullanıyorum. Bu tür kalemlerden bir çok markanın var. Tek dezavantajı doldurulamaması, keşke doldurulabilir olsaydı. Malesef bitince atıyor yenisini alıyorsunuz. 

Kullanımına gelince ilk denemelerimde titrek titrek sürsem de sonraları çok rahat kullanmaya başladım. Kalemin ucundan beyaz oje çıkıyor ve kalem gibi sürüyorsunuz. Dediğim gibi birçok markanın bu tarz kalemleri mevcut tek dikkat etmeniz gereken şey salladığınızda içinde top gibi birşeyin hareket etmesi. Bunun nedeni içerisindeki kurumayı engelleme ve  ürünün karışmasını  sağlamak.

Not: Kızımın rahatsızlığı nedeniyle yazılarıma bir süre ara vermek zorunda kaldım. Ama çok şükür daha iyiyiz :)

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ...

3 yorum

  1. Aaa ne pratik bir şey :)

    YanıtlaSil
  2. çok iyi bir french sever olarak böyle bir kalem olduğunu bilmiyordum ilk fırsatta bakacağım,kızınız içinde çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  3. Güzelmiş benim küçük kardeşim sever böyle şeyleri ona alayım bari 😊 burada küçük hanıma da çok geçmiş olsun Rabbim şifalar versin inşallah sevgiler

    YanıtlaSil

Her türlü görüşünüzü beklerim...

Bumerang - Yazarkafe
© Sağ Tıklama Engeli