Hem Nemlendirici Hem de Makyaj Bazı

Mart 26, 2017

Merhabalar,

Bugün İnnova markasından Nutrima ve Aqua Moist isimli iki üründen bahsetmek isterim. Kuru cilt sahibi kayıvalidem ve karma/yağlı cildi olan ben beraber alıp yorumladık.



Öncelikle İnnova bir Türk markası. Bu nedenle birçok kozmetik mağazasında hep görüyorum. Bundan 10 sene önce yüksek fiyatlı memnun kalmadığım bir fondöteni yüzünden küsmüştüm. Fakat yıllar geçmiş bir şans daha vermek istedim. Ama karma/yağlı ciltlere uygun olmadığını düşünüyorum.


Gelelim ambalajına göründüğü üzere 40ml. lik tüp şeklinde aslında pompalı ürünler tercihim ama bu da iş görür.   Ürünlerin kapaklarını açınca koruyucuları vardı. Son kullanma tarihleri de ambalajında yazılıydı. 

Nutrima krem her yaşa uygun cildi dengeleyeme ve besleyerek bakım yapma konusunda iddialı bir ürün. Kuru ciltler için birebir ama yağlı ciltler kışın kullanabilir. Çünkü asıl amacı cilt yüzeyindeki pullanmaya mani olmak. Formülünde serum proteinler bulunan krem hücrelere canlılık verip dokuları güçlendirmeyi vaad ediyor. Ayrıca kızarıklık, güneş yanıkları, traş sonrasındaki tahrişler gibi problemlere de iyi gelmesi aklıma Bepanthenol, Sudokrem getiriyor. Ecza dolabınızda bulundurabilirsiniz. Ve bu nedenle heryaşa hitap ediyor.




Gelelim Aqua Moist ürününe. Yine 50 ml. lik tüp şeklinde bir ambalajda. Diğeriyle aynı özelliklerde bir ambalaj. 



Makyaj öncesinde koruyucu bir krem. Nemlendirici etkiye sahip bir makyaj altı yani makyaj bazı. Cilde yağlı  bir his bırakmayan, silikon yapısı olmayan hafif bir krem . Cilt tipine göre cildinizi matlaştırıyor ve makyajınızın kalıcılığını da sağlıyor bence. Cilt tipinize göre diyorum çünkü bu ürünün de karma/ yağlı ciltlere uygun olmadığını düşünüyorum. Tabi ürün tüm cilt tiplerine uygun olduğundan bahsediyor.

Şimdi gelelim sonuca;

İnnova nemlendirme konusunda gayet başarılı ama bence tüm cilt tiplerine uygun değil yani kuru ve hassas ciltlere uygun fakat karma ve yağlı ciltlere uygun değil. Yağlı cilde sahip olanlar için ise Haftada 2 defa nemlendirici maske olarak yani nem bombası :) olarak kullanılabilir. 


BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ...

7 yorum

  1. Güle güle kullanın bir kuru ciltli olarak aklımda bulunsun çekilişime beklerim 😊

    YanıtlaSil
  2. innovanın kil maskesi vardı tek kullanımlık çok severdim aklıma geldi gene alacam :)

    YanıtlaSil
  3. Innova ürünlerini daha önce hiç denememiştim. Aklımda bulunsun.
    Sevgiler,
    renklidosyam

    YanıtlaSil
  4. İnsan çok çeşit ve alternatif olunca eskileri unutuyor :)

    YanıtlaSil
  5. been dee eltiniz olaraak bu faydalı bilgi için teşekkür ediyoruum :)

    YanıtlaSil

Her türlü görüşünüzü beklerim...

Bumerang - Yazarkafe
© Sağ Tıklama Engeli