Denebunu Kutum Geldi!..

Eylül 03, 2020



Merhabalar Blogseverler,

İşte sonbahar da geldi. Öyle böyle derken “Eylül” ayını da gördük. Bu sürede çok evde kaldım ama  çok da gezip dolaştım. Ama insanların çok da bilmediği bulunmadığı yerlerde. Çünkü pandemi korkusu hepimiz gibi beni de sarmıştı. Bu süreç çok uzun sürdü. Sanki yeniden başlayacak gibi tam da normalleşmeye başlayacak gibiyken. Ama her şey sağlık olması için o yüzden bir çok şeyi ertelemek gerek.

Evde kaldığım sürede çok uzun zamandır beklediğim “Denebunu Kutusu” bana da geldi. Bir daha gelir mi bilmem çünkü sistemi de biraz değişmiş. İşte hem bu sebepten hem de yorumlayacak kadar kullandığım için artık blogumda paylaşabilirim.

 


İşte “Denebunu Kutu”mdan Çıkan Ürünler;


GLISS Sun Protect Koruyucu Bakım Şampuanı;

Gliss Sun Protect Koruyucu Bakım Şampuanı kayısı yağı ve  uva/uvb filtresi içeriyor. Güneş ışınlarından, klor ve tuzlu sudan zarar görmüş saçlar için tasarlanmış bir şampuan olan Gliss Sun Protect Koruyucu Bakım Şampuanı onarıp ve koruyacağını vaat ediyor.

Ambalajındaki sarı turuncu tonları gün batımını anımsatıyor. Palmiye gölgeleri ilk bakışta oldukça dikkat çekici. Bu sene Bodrum’daki yazlığımızda oldukça vakit geçirdik. Bizim bulunduğumuz yerde plajlar bomboştu. Denizden ve güneşten oldukça faydalandık. Tabi bunların olumsuz geri dönüşü de sertleşmiş bakımsız gözüken saçlar. Ben saçlarımın yapısından dolayı saç kremi kullanmıyorum. Bu şampuan benim için tam istediğim ürün oldu. Kapağını açtığımda çok hoş bir kokusu olduğunu fark ettim. Ama kokusu daha önceki Gliss şampuanıma göre daha az kalıcı. Kullandıktan sonra saçlarımı yumuşacık yaptı. Sanki parlaklık da verdi. Bundan sonra her yaz kullanabileceğim bir ürün benim için. Alerjik bir yapım olduğunu da söyleyebilirim. Öyle her ürünü kullanamam. Bu üründe bir sıkıntı yaşamadım. Kepeklenme olmadı. İyi ki geldi bu ürün. Çünkü tam benlikmiş.

 

Migros’ta 360ml olanı 14.90 tl (2020)

 



Loreal Hyaluron Uzmanı Cilt Dolgunlaştıran Nemlendirici Krem GKF 20

Loreal markasının genel anlamda ürünlerini çok beğenirim. Loreal Hyaluron Uzmanı Cilt kremi hitap etmese de annem kullandı. Çünkü ürünün vaatleri cildi nemlendirmesi ve dolgunlaştırması. Annem . Loreal Hyaluron Uzmanı Cilt kremi kullandığında yapısını çok beğendiğini söyledi. Nemlendirme konusunda başarılı buldu. Beyaz tenli olmasından ötürü de güneş koruması da onun için önemli bir nokta. Loreal Hyaluron Uzmanı Cilt kremi 20 faktörlük güneş koruması da isteklerini karşılamış oldu. Dolgunlaştırma konusunda henüz cevap veremiyoruz çünkü 3-4 kullanımda kendini göstermesini bekleyemeyiz. Ürünün orijinal boyutunu satın aldık.

 

XO Bella Vista Kadın Parfümü Edt

Maalesef “Denebunu Kutusu” ndan çıkan 3ml lik parfümümün şişesi kırılmış. Çok üzüldüm. Ama  “Denebunu Kutusu” nu açtığımda buram buram parfüm kokuyordu. Hiç beklemediğim derecede hoşuma gitti kokusu. Orjinal boyutunu aldım. Günlük olarak kullanabilirim.

 

Watsons’ta 100ml olanı 35.75 tl (2020)

 

Sesu Tüy Dökücü Krem

 Sesu Tüy Dökücü Krem herkes en az bir kere kullanmıştır. Pratik oluşu bizi cezp ediyor açıkçası. Ama daha önce kullandığım Sesu Tüy Dökücü Kremlerden farklı bir şey fark ettim. Kokusu değişmiş. Tüy dökücü kremlerin kendine has garip bir kokusu oluyor. Sesu Tüy Dökücü Krem bu konuda kendini bile aşmış doğrusu. Artık elim hep bu ürüne gider. Ayrıca Akgünlük bitkisi içeriği ile cildinizde tahrişi önleyip cildi pürüzsüzleştiriyor.

 

Watsons’ta 100gr olanı 16.75 tl (2020)

 

Maisonette Pamuklu Yıkanabilir Yüz Maskesi

 Maisonette markasının daha önce yastıklarını görmüştüm. Maskesini ilk defa görüyorum. Organik pamuktan üretilmiş. Birçok uygunluk sertifikasıyla dikkat çekiyor. Tabi 15 kere yıkanıp kullanılabilmesi de iyi bir özellik. Tabi bilemiyorum 15 kere kullanır mıyım bir maskeyi.

 

Deercase’den bir indirim çeki de vardı “Denebunu Kutusu”nda. Bu çeki de kullanacağım en yakın zamanda. Web sitesini dolaştım çok hoş ürünler var telefon kılıfları, koruyucu ekran aksesuarları. Fiyatlar da uygun.


Sevgilerle...



 

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ...

10 yorum

  1. Oh wow. So many wonderful items! Everything looks really fantastic.
    the creation of beauty is art.

    YanıtlaSil
  2. seni görmek ne güzeeeel :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel ürünler çıkmış kutudan :) güle güle kullan..
    Dene bunudan çokk uzun zamandır bişey gelmiyor bana :))

    YanıtlaSil
  4. Bana uzun zamandır çıkmıyordu ... Size güzel ürünler çıkmış , sevindim ve en önemlisi darısı başıma ... detaylı anlatım için de teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da bir daha çıkar mı? Orası muammaa :)

      Sil
  5. Selamlar, dene bunu kutusundan çıkan parfümü merak ettim. Bu aralar parfüm arayışındayım da :) Bir de Loreal'in nemlendirici kremi ilgimi çekti, yaş olarak bana uygun olduğunu düşündüm.
    Paylaşım için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Great post dear, so nice and interesting, love it!   

    YanıtlaSil
  7. Denebunu kutularını çok seviyorum ben de bu aralar unutuyorum siteyi ziyaret etmeyi :)

    YanıtlaSil

Her türlü görüşünüzü beklerim...

Bumerang - Yazarkafe
© Sağ Tıklama Engeli