"Atypical" bir netflix dizisi izleyelim...#evdekal

Nisan 19, 2020


Herkese bir karantina gününden hatta ve hatta bir sokağa çıkma yasağı gününden merhaba... Ülkemizi de etkileyen Covid-19(Corona)virüsü hepimizi evine sokmayı başardı. Yine de güneşli günü gören insanlar evden çıkacak gibiyken de sokağa çıkma yasağı uygulamaya kondu. Dün akşam uygulamaya girmesiyle herkeste bir panik bir kaos havası esti gürledi. Bu sabah baktığımda herkes durumu sindirmiş gibi. Vaka sayılarına ve ölüm sayılarına alıştığımız gibi bu duruma da alıştık. Alışıyor insan herşeye. Yapamayacağını düşündüğü şeylere bile zamanla alışıyor insan. Dünyadan kötü değil durumumuz ama dün yaşananları görünce bize de o günler yakın gibi geldi bana. Bu arada yazmayı çok özlemişim klavyenin tuşlarına hasretle basıyorum. Daha sık yazmam gerek. Şu birsenlenoktacom domain adımı da kaybetmeseydim iyiydi ama kısmet işte! Neyse konuma döneyim. Şimdi herkes evinde. Netflix üyeliği olanların evlerinde Netflix'ler izlenmeye başladı. Netflix dizi önerileri, netflix film önerileri başladı. Ben de hala izlememiş olan varsa diye bir netflix aile dizi önerisinde bulunmak istedim.



Birsenle Hayata

Dizimizin adı : Atypical

Dizi Otistik gencimiz Sam'in etrafında dönüyor. Annesi, babası ve kız kardeşiyle yaşayan otizmli Sam artık bir genç oldu. Onun da hayalleri var. Diğerleri gibi gerçekleştiremese de terapisti Julia ve en yakın arkadaşı Zahid'in yardımıyla değişik yöntemlerle gerçekleşmeye başlıyor. Çok fazla spoiler vermek istemediğim için yüzeysel geçiyorum konuları. Penguenleri çok seven araştırmacı ruhlu

Birsenle Hayata


Sam'in bir de ablası var. Dışardan sanki ondan hoşnut olmadığı izlenimi verse de ablasının ona yardımı çok. Biraz da Sam gibi bir çocuğu topluma kazandırma çabasından kaynaklı kontrol manyağı haline gelmiş bir de annesi var. Başlarda çok olayın içinde olmayan baba ise olaylar gelişip bölümler ilerledikçe olaya dahil olmaya ve gerçekler anlaşılmaya başlıyor.

Ben Sam'i, ailesini, özellikle arkadaşı Zahid'i çok sevdim. Sam'in hayatı aslında çok eğlenceli. Sizlerin de izlemesini tavsiye ederim.

İyi Seyirler...



BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ...

5 yorum

  1. Netflix üyeliğim yok ama edinebilirsem aklımın köşesinde kalsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka edinmelisin hem de böyle bir zamanda evde kaldık.

      Sil
  2. Thanks a lot for your kindness comment. Immidiately i will visit your blog.

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle listeme aldım izleyeceğim 😍💕

    YanıtlaSil
  4. İzleyeceğim bunu kesinlikle :))

    YanıtlaSil

Her türlü görüşünüzü beklerim...

Bumerang - Yazarkafe
© Sağ Tıklama Engeli