NYC'nin Makyaja Yeni Başlayanlara Far Paleti...

Ocak 12, 2017



Merhabalar,
Geçtiğimiz seneye kozmetik marketlerindeki indirimler damga vurmuştu yine o günlerde yaptığım alışverişlerimde NYC markası için geçen sene Watsons'da %40 indirim varken aldığım yeni paylaşabildiğim geniş kapsamlı far paletlerim.


Ambalaj

Gramaj: Her bir far:1,6gr.
Baz: 1gr
Aydınlatıcı: 1gr
Jel Eyeliner: 1,1gr
Kullanım Ömrü: 24 Ay
Ben de olan renkler:
946 - Brown Eyes Basics
947 - GreenEyes Basics
Ambalajından kısaca bahsetmek gerekirse, sert plastikten yapılmış esnekliği az. Açılıp kapanışı sıkı. İçeriğinde süngerli çubukları var. 



Yorumlarım;
Gözlerim ela olduğu için ben 946 ve 947 numaralı far paletlerini seçtim. Yani hem kahverengi gözler hem de yeşil gözler için uygun renkler bana uyacaktır diye düşündüm. Yeşil olan palette mor ve pembe tonlarında ışıltılı farlar var. Kahverengi ise açık ve koyu nude tonları var. Bütün tonları ışıltılı. Ama hafif ışıltılı. Far renklerini gayet güzel gösteriyor. Günlük makyaj için uygun bence. Tabi farklı farlarınızla ışıltılar katarak da gece makyajında kullanılabilir.

Göz makyajınızın her aşamasında kullandığınız ne varsa hepsi tek bir palatte mevcut. Bazınız, aydınlatıcınız, eyeliner, farlarınız. Farlarınızla yapabileceğiniz gölgelendirmeler için gereken renkleri ve kullanımlarını aşama aşama anlatan bir kılavuzu olması da yeni başlayanlar için harika bir özellik. Bu kılavuz far paletinizin arkasında saklı. Ben genellikle şu yazımdaki Rival de Young eyeshadow base olan ürünü kullanıyorum. Fakat bu palet kolaylık olduğundan sıklıkla bunu kullanıyorum. Eyelinerına gelirsek gayet güzel bir jel eyelinerı var. Yine genelde kullandığım şu yazımda da bahsettiğim bir eyelinerım var. Fakat bazen boşluklar ya da çizgileri kaçırabiliyorum. Bunun için de jel eyeliner ile düzeltme yapabiliyorum. Paletteki aydınlatıcıya gelince yeterli bir aydınlatı bence hafif bir ışıltısı var. Ama çok hafif.

Bir sonraki yazımda bu farlarla bir uygulama paylaşacağım :)





BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ...

7 yorum

Her türlü görüşünüzü beklerim...

Bumerang - Yazarkafe
© Sağ Tıklama Engeli