TANRILARIN DAĞI OLİMPOS'A KARŞI TATİL KEYFİ - MARTI MYRA KEMER HOTELS

Ağustos 03, 2017

Bizim ani kararlarla tatile çıkmamız pek meşhurdur. Yine böyle bir kararla Temmuz ayı sonlarına doğru bir tatil planı yaptık. Planımız çok sevdiğimiz her sene tercih ettiğimiz Kemer/Antalya'da bir tatil otelinden sonra dönüş yolunda da Denizli turu yaptıktan sonra İstanbul'a dönmekti. Otel (Hotels) kararımızı verirken yine Kemer'in Tekirova Beldesinde bir otel seçtik. Biz genelde Kemer'i tercih ederiz. Tercih etme sebebimiz Kemer(Tekirova, Göynük, Beldibi) bölgesinde daha kaliteli tesisler bulunması, doğal güzelliklerin yeşilliklerin bol olması, denizin dalgasız, berrak ve temiz olması. Tabi bu kadar artının arasında denizin taşlık olması 10 liralık bir deniz ayakkabısıyla gereksiz bir eksi oluyor. :)

Aslında bu yaz da önceki yazılarımda bahsettiğim, geçen yaz gittiğimiz Ghazal Resort Thalasso Otel'e gitmeyi planlamıştık ama yoğunluk sebebiyle ve de vakit darlığından başka bir otelde karar kıldık. Birçok tatil sitesinde yer yok olarak gözükse de otelin kendisiyle irtibata geçtiğimizde boş yerin fazla olduğunu bu siteler sınırlı bir kontenjan verildiğini öğrendik. Yani tatil sitelerine güvenerek hareket etmemeyi de öğrenmiş olduk. Ve bu seneki tatilimiz için bir tarafında Phaselis Antik Kenti, diğer tarafında Tanrıların dağı olarak bilinen Olimpos bulunan Martı Myra Kemer otelini ziyaret ettik.

Martı Myra Kemer

Bu otel bizim için 7 sene önce balayı otelimiz olmasıyla farklı bir anlam daha taşıyor. 7 yıl sonra elimizi tutatn küçük kızımızla ziyeret etmek değişik bir duygu. Evet otelimiz Antalya / Kemere'e bağlı Tekirova'da bulunuyor. Tekirova, Kemer'e 30 km. Antalya'ya 60km. uzaklıkta yani oh bee Antalya'ya vardık demeyin çünkü 60 km. yol daha gideceksiniz. Ama merak etmeyin yol boyunca gördüğünüz harika doğa güzellikleri yorgunluğunuzu alacak.

Otele Giriş Yapıyoruz!

Uzun yolculuktan sonra otele vardığınızda sizi karşılayan çam ağaçlarıyla dolu bir orman içerisinde ihtişamlı bir kapıdan giriş yaptık. Resepsiyona vardığımızda karşılama iyiydi. Odamıza golf arabasıyla giderken yine çam ağaçları arasından geçerek muz ağaçlarının eşliğiyle 3 katlı bloklardaki odamıza ulaştık.

Odamız

3 katlı bloğun 2. katında standart odaydı. Standart oda dediğime bakmayın şimdiye kadar ziyaret ettiğimiz oteller arasında en büyük odaya sahip. Geniş ferah bir antre aynı şekilde geniş dolaplar, Geniş bir balkonu vardı. Yatak olarak iki geniş tek kişilik yatak vardı. Banyo tertemiz yine o da yeterli genişlikte. Eşyalarımızı odamıza bırakıp hazırlanıp havuz ve denize doğru yola çıktık.
*Burada küçük bir tavsiye; Balkonların bazılarına ağaçlar denk geliyor ve bebek arabaları olanlar genelde giriş katı tercih ediyorlar.

Otel Çevresi, Havuz ve Deniz

Ağaçlar arasında yola  koyulduk. Bu ağaçların arasındaki gölgeliklerde serinleyecek, hayvan sesleriyle (kuş cılvıltıları,  çekirgelerin sesleri) doğanın tadını çıkaracaksınız. Bu doğal güzelliklerin arasında havuza ulaştık. İstemediğiniz kadar çok sayıda ve 140, 120  gibi farklı derinliklerde havuz var. En büyük havuz kenarda sığdan derine doğru yavaş yavaş derinleşiyor. Her gece temizlenen havuzlarda 2 su kaydırağı var. Havuzların bir kenarında lobi bar, bir kenarında pool bar diğer kenarındaysa amfi tiyatro bulunuyor. Havuzları geçtikten sonra taş merdivenlerden inerek denize ulaşıyoruz. Deniz çok güzel durgun ve temiz, taşlık fakat kumsal bölümü de var. Ayrıca çocuğunuzla oynayabilmeniz için kumsala ayrı olarak kaydıraklı kum bir park yapılmış. Plajda kocamn güzel bir iskele de var. Ayrıca bir çok su sporu ile de eğlenceli vakit geçirebilirsiniz.

Pool Bar, Snack Restaurant, Lobi Bar

Pool bar içecek almak için gittiğinizde genelde yoğun olmuyor. Belirli saatlerde burada dondurma, kek, pasta, tost ikramları oluyor. Bu saatlerde yoğunluk artıyor tabi. Ayrıca bahçede havuz ve plaj arasında yer alan  Snack Restaurant var. Yine belirli saatlerde döner, gözleme, pide, salata, meyve servisi var. Yanındaki Snack Bar'dan içeceklerinizi alabilirsiniz. Lobi Bar'a çıplak giremediğiniz için burası daha çok dinlenme amaçlı kullanılıyor.

Eğlence... Mini Club ve Animasyon

Gündüzleri havuz başında sizin de eşlik edebileceğiniz bazı animasyonlar bulunuyor. Akşamları Amfi tiyatroda hoş etkinlikler var. Tabi her otelin klasiği öncelikle mini disco ama klişeden çok uzakta gerçekten çok memnun edici. Yani popüler şarkılarla yapılan farklı danslar da var. 5 yaşındaki kızımız çok farklı danslar öğrenip farklı bir mini disco deneyimi yaşadı. Mini disco sonrasında gösteriler başlıyor Brezilyalı Salsa grupları, Karaoke, Kabareler gibi her güne ayrı bir gösteri var. Gösteri sonrası 23:00'te başlayan plaja konumlanmış hoş bir mekanda harika müziklerle eğlence devam ediyor. Bu otelin eğlence kısmında en çok hoşuma giden diğer otellerden farklı olarak popüler Türkçe müziklerine bolca yer verilmesi.

Mini Club

Birçok tatil otelinde konakladık. Ama bu kadar kapsamlı bu kadar hizmeti bir arada sağlayan eğitim personellerin bulunduğu başka bir mini club görmedik. Çocuklarınız için harika bir çocuk merkezi diyebilirim. Tıpkı bir okul gibi. Koskocaman bir bahçe, bahçede şişme oyuncaklar, bahçeden içeri girince minyatür mutfaklar, küçük oyun evleri, yeni nesil oyuncakların bulunduğu harika bir oyun salonu. Ortada daire biçiminde olan alandan farklı odalara açılan kapılar var. Video odası, Sinema odası, Çocuklara uygun tuvaletler. Bir oda var ki şaırırsınız. Kocaman bir safari alanı sanki labirentlerle dönen sallanan oyuncaklar arasından geçip kaydıraklarla top havuzuna atlayan çocuklarla dolu kocaman bir salon. Bileklik yapımı, uçurtma yapımı, taş boyama gibi her güne farklı bir etkinlik düzenlenmiş. Ayrıca grupça çok eğlenceli oyunlar oynuyorlar. Okul gibi demiştim ya sebebi şu çarşamba günleri amfi tiyatroda göstermek üzere çocuklara öğrettikleri farklı kareografilerle dans gösterisi düzenlediler. Bayıldık.

Ayrıca otel bahçesinde çeşitli hayvanların bulunduğu Myra Zoo isimli küçük bir hayvanat bahçesi var.

Yeme - İçme

Sabah kahvaltısı çeşitleri bol ve lezzetli. Peynir çeşitleri bol. Bitenlerin yerine yenileri geliyor. Restaurant dışındaki alanda pişi, krep, yumurta gibi lezzetlere ulaşabilirsiniz. Geç kahvaltı konusunda hiç sıkıntı yok hiçbir şey hemen kaldırılmıyor misafirlerin salondan ayrılmaları bekleniyor. Fakat dış alandaki lezzetler belki kalmayabilir.

Öğle yemeğini restaurant yerine Snack restaurantı tercih ettik. Burada Tavuk- Et döner, Hamburger, Gözleme, Pide, Salata, Meyve bulunuyor. Bunları tercih ettik. Hepsi çok lezzetliydi.

Akşam yemeği çeşit yine bol. Çorba çeşitleri,  Sebze ve Et yemekleri, Mezeler, Salatalar bol ve çeşitliydi. Dış alanda Piliç çevirme, farklı soslarla yapılan Makarnalar, hindi ve balık ızgaralar vardı. Bazı günlerde karides, Sushi de yemekler arasındaydı. Fakat dış alanda çok kalabalık oluyordu ve sıra oluşuyordu.

Tatlılar çok harikaydı. Hiçbir söz söylenemez. O kadar çeşit vardı ki anlatamam. Çeşit olsun diye yapılmamış lezzetleri harikaydı. Hele bir irmik helvası yedim ki bayıldım.

İçecekler; Alkolsüz içecekler markalı ve kaliteli. Alkollü içecekler de kokteyller olsun, mojhito gibi lezzetler kıvamındaydı.

Balayı Oteli olarak Martı Myra

Balayı oteli olarak Martı Myra Kemer'i seçmek isterseniz. Sessizlik, huzur, doğa, yeşillik hepsi birarada olduğundan tavsiye ederiz. Bizim de 2010 yılında balayı tatilimizi yaptığımız otelin balayı çiftlerine uygunluk durumuna göre aile odası verilmesi, farklı oda süslemesi, ilk gün sabah kahvaltınızın odanıza gelmesi, odaya şampanya gibi farklı uygulamaları vardı. Şu anda şampanya hariç herşey aynı.

Not: Fotoğrafları yakından incelemek isterseniz... Lütfen Facebook ve Instagram hesaplarımı ziyaret ediniz...